Al een klein beetje afscheid
Vandaag stonden we voor het eerst alleen voor de klas. De interims van nursery 1. De juf was afwezig omwille van een bezoekje aan de tante. Het liep, ondanks de taalbarrière, als een trein. Met onze kleintjes gingen we net voor de break eerder naar buiten zodat ze rustig de tijd hadden om te eten.…
