Het aftellen naar ons vertrek loopt ten einde…..
De voorbereidingen die we vanuit België konden regelen, zijn rond.
* De ingezamelde en aangekochte materialen (medicijnen, educatief materiaal, sportmateriaal, kleuterfietsjes, medisch materiaal, …) die in januari met een container afreisden, zijn reeds aangekomen.
* De infrastructuurwerken in Hope Nursery School werden door Gambiaanse werkmannen uitgevoerd (o.a. klasjes betegelen, conciërgewoning leefbaar maken, schoolkeuken installeren, dak repareren, schilderwerken)
* De 9 extra valiezen staan klaar, gevuld met medicijnen, Engelse boekjes, vertaalde kleuterspelletjes, Engelse domino’s, puzzels, …
* De klaspoppen: Nellie, Cezar, Varkentje en Kikker wachten ook in spanning op hun Gambiaans avontuur.
Stilletjesaan geraken onze privé-koffers en ons thuisfront ook klaar voor onze werkreis.
De werkplanning werd doorgestuurd (en hopelijk staan ze ons opnieuw op te wachten als we morgen landen in Banjul 🙂 )
Dus, we zijn er helemaal klaar voor! Hopelijk jullie ook voor onze dagelijkse ‘posts’.
By the way: alvast een dikke merci aan iedereen die een steentje bijdraagt in onze werking en die ons een hart onder de riem steekt.








Succes dames !!!
Een goede reis dames, hopelijk zonder vertragingen op Zaventem wegens stiptheidsacties of stormweer! Geniet ervan en kom goed thuis!
Mooi jullie project!
Maar had ik dit geweten, had ik ook wat meegegeven.
Mijn schoonbroer reist regelmatig naar Rwanda,, Bangladesh, Tanzania, … ik gaf met hem ook wel al wat mee.
Hij leert daar de bevolking meubels maken.
Ik wens jullie veel succes in alles wat jullie doen!
🌹❤️🍀
Lieve groet,
Monni Bauwens
Heel veel succes gewenst tijdens deze editie van “Een hart voor Sifoe”.