Dag 1 – de aankomst
Na een zeer vlotte vlucht landden we in Banjul. Daar werden onze 13de en 14de koffer van de band gehaald voor een douanecontrole. We mochten eindelijk eens in het kleine kamertje alles gaan uitleggen ;-). De meegebrachte medicijnen werden met gemak goedgekeurd. Nadien werden we hartelijk verwelkomd door Khalifa, Karamon (vitesske) en Segu.
Om deze laatste naam gemakkelijk te onthouden, bedachten we al een bijnaam. We hopen ook dat het blauwe ‘busje’ het 10 dagen met ons volhoudt. We logeren dit jaar in Gunjur, op 17 minuten van Sifoe en worden morgenvroeg om 8u opgepikt om er in te vliegen: verf kopen, regelingen treffen met de ‘carpenter’, educatief materiaal en medicijnen klaarnemen.
Tot morgen!




















Ziet er allemaal goed uit !!! De eerste stappen zijn weeral gezet !!! Proficiat !!
op thuisfront alles ok !! Slaapwel!!
Veel succes ginder dames…. werk ze…… Groeten Peter en Katty
Succes dames, geniet van jullie werkvakantie 💕